Subject: Ühinemisteade / Merger notice
From: Inspecta Estonia OÜ <[email-masked]>
To: "TTJA" <[email-masked]>
Date: Tue, 10 Sep 2024 16:26:04 +0300

Lugupeetud koostööpartner

Saadame Teile teate Inspecta Estonia OÜ ja Metrex Mõõtekeskus OÜ 
ühinemisest.

Teade lisatud.

  _____

Dear Cooperation partner

We hereby notify you of the merger of Inspecta Estonia OÜ and Metrex 
Mõõtekeskus OÜ.

Merger notice attached.

Inspecta Estonia OÜ

Mäealuse 2/4, 12618 Tallinn 5.korrus

EESTI

Trust Quality Progress

www.kiwa.com/ee <https://www.kiwa.com/ee>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.